Місця
Ви можете одразу розпочати свою віртуальну подорож або ознайомитися з додатковою інформацією про подію.
Обрано фільтрів: 8
Очистити фільтр
Місця
0
0
Державний цирк

Споруда цирку зведена у 1960 р. Збірний залізобетонний купол змонтовано за проєктом інженерів М. Грутмана, С. Ривкіна, І. Скачкова. Цирк розрахований на 2 тис. глядачів. У Київському цирку працювали в різний час відомі циркові актори і діячі: Єгоров М.М., Нікулін В.А., Петрусь В.В., Титов В.Х., Фоменко В.С., Французов В.Г. та інші.

Будівля чотириповерхова (включаючи цокольний поверх), цегляна, складається з двох основних об’ємів: циліндра і зігнутого під прямим кутом паралелепіпеда, що охоплює циліндр із боків. У циліндричному об’ємі зосереджено основні приміщення: манеж із залою для глядачів, вестибюль із гардеробом, фойє і кулуари; у прибудові – службові та допоміжні приміщення. Внутрішнє подвір’я використовується для вигулу тварин. Покрівля – металева, перекриття – зі збірного залізобетону. Цоколь будинку облицьовано рожевим гранітом, стіни – світло-сірою керамічною плиткою, колони – білим інкерманським каменем. Купол вкрито декоративною металевою лускою та увінчано циліндричним ліхтарем зі шпилем. Виконаний у стилістиці неокласицизму.

Місця
0
0
Будинок Педагогічного музею, в якому працювала Українська Центральна Рада. Педагогічний музей

Сучасна ділянка №57 на вул. Володимирській первісно була частиною великої садиби Першої чоловічої гімназії.  Музей споруджений у 1910–1912 рр. за проєктом та під керівництвом видатного українського архітектора П.Ф. Альошина. Триповерхова будівля має центральну у плані напівциліндричну частину, перекриту скляним сегментом куполу та два бічні ризаліти. У будинку музею був широко застосований новий будівельний матеріал – залізобетон у несучих конструкціях карнизу, амфітеатру та балконів, в міжповерхових перекриттях та сферичній стіні залу, що надало інтер’єрам легкості та простору. Однією з головних окрас будинку став багатофігурний рельєфний фриз на тему розвитку просвітництва, вирішений в образах античної міфології, виконаний за ескізами Л.А. Дітріха та В.В. Козлова. У 1937–1938 рр. виконана добудова дворових об`ємів за проєктом П.Ф. Альошина. Педагогічний музей був задуманий автором як монументальна громадська споруда у формах неокласицизму (або модерн-класицизму).

Для вітчизняної історії будинок має особливе значення, оскільки тут у 1917–1918 рр. працювала Українська Центральна Рада (УЦР) – вищий представницький орган України на чолі з М.С. Грушевським, яка провадила політику національно-територіальної автономії України.

Місця
0
0
Театр опери та балету ім.Т.Г. Шевченка

Театр опери та балету (нині – Національний академічний театр опери та балету України імені Т.Г. Шевченка) стоїть на місці знищеного пожежею 1896 року Міського театру, і є головним композиційним акцентом Театральної пл. Споруда у стилі неоренесансу має цегляні стіни, склепіння (у вестибюлі й фойє) і плоскі залізобетонні перекриття. Для перекриття сцени і зали використано металеві ферми. Парадні сходи – з білого мармуру, решта – гранітні. Архітектурні й скульптурні елементи фасадів виконано зі штучного каменю, покрівля з листової міді.

Площинний геометричний і рослинний декор фасадів поєднується із скульптурними зображеннями муз і крилатих грифонів, встановлених над головним входом. Ренесансні деталі доповнюють металеві козирки над входами, в які майстерно вплетено динамічні рослинні мотиви. Ці мотиви переважають і в інтер'єрах, особливо в оздобленні зали для глядачів, але саме тут вони поєднуються з декоративними елементами бароко — маскаронами, орнаментальними позолоченими вставками рослинного характеру, трирожковими бра. Глядацька зала вміщує 1312 місць, розташованих на п'яти ярусах.

З серпня 1898 р. будівництвом керував міський арх. О. Кривошеєв, наступного року його змінив академік архітектури В. Ніколаєв, його помічником був архітектор О. Вербицький. В оздобленні будинку брав участь відомий скульптор італієць Еліо Сала.

Місця
0
0
Victoria Museum

Victoria Museum – музей костюма та стилю, заснований у 2017 році приватною колекціонеркою Вікторією Лисенко. Відкриваючи музей, Вікторія Лисенко прагнула створити прекрасний, ідеалістичний світ, сповнений краси, натхнення та кращих надбань дореволюційної епохи. Цей музей – про людей, які пишалися своїм походженням, своїми предками, належністю до давнього роду. Музей налічує понад 1200 автентичних експонатів 19-го століття, серед яких – одяг, взуття, аксесуари, дорогоцінності та звичайні побутові речі, якими користувалися мешканці тогочасної України та Європи – загалом.

Музей відображає стиль Європи того часу: Belle Époque, Срібного віку, Едвардианської епохи, Вікторіанської епохи, Золотого віку… Самі назви цих епох переносять нас у красивий, буремний світ, де економічні та культурні підйоми та занепади країн змінювали один одне. Наслідком цих змін ставали неймовірні відкриття, створювалися витвори мистецтв, виникали нові модні силуети тощо. Технологічний прогрес із шаленою швидкістю захоплював світ, змінюючи назавжди його обличчя.

За якихось кілька десятків років кринолін і корсет зникли зі шпальт модних журналів, натомість – з‘явилися знайомі нам нині плавні лінії та вільні силуети. Зберігати зображення стало можливим не тільки за допомогою малюнку, а й на фото, ба більше – на відео камеру. А електрифікація взагалі кардинально змінила всі сфери життя. Вдосконалення, інтелектуальні надбання, шалений розвиток… Це – обличчя епохи. Та кожної окремої людини, що представляла цю епоху. 

Музей є віддзеркаленням того, як швидко змінюється не тільки мода, а й сама людина, зокрема – жінка. Адже шлях, яким крокує жінка по життю – шлях злетів і падінь, зіркових звершень і карколомних розчарувань, неймовірних відкриттів і невиправних помилок. Саме тут можна відчути волю жінки до краси, жагу до життя у всіх його проявах – материнства, подорожей, самоідентифікації, прийняття змін, особистісної трансформації, лідерства…  Victoria Museum – музей однієї персони, Вікторії Лисенко, яка пройшла свій неймовірний шлях від дівчинки зі звичайної родини до успішної бізнес-леді та власниці місця елітарного дозвілля – музею. Читати книгу “Шлях до Victoria Museum”